Voorbeeld:
advertenties

Deze pagina geeft een voorbeeld van het automatiseren van personeelsadvertenties met de software van Mediadoc.

Opmaken van personeelsadvertenties
U bent personeelsmanager en u plaatst regelmatig personeelsadvertenties in de lokale of landelijke media.

oude situatie:
U schrijft de teksten voor de advertentie, definieert de functieomschrijving en verstuurt deze gegevens naar uw reclamebureau. De accountmanager van het reclamebureau neemt de opdracht op in de planning en stuurt de DTP-er aan. De advertentie wordt opgesteld en als concept naar u verzonden. Nadat u de correcties heeft doorgegeven ontvangt u de definitieve versie. Het reclamebureau verstuurt de personeelsadvertentie naar het betreffende dag of weekblad, waarna u de rekening krijgt voor het plaatsen.

nieuwe situatie:
U logt in met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord en kiest welke variant u wilt gebruiken voor uw personeelsadvertentie. De algemene teksten over uw bedrijf zijn reeds ingevuld. Binnen de advertentie plaatst u de functie omschrijving en met één druk op de knop genereert het systeem de advertentie.

U kunt kiezen of u de advertentie wilt downloaden of laten plaatsen in de gewenste media.

Uw voordelen:

  • tijdsbesparing
  • op elk gewenst moment een personeelsadvertentie samenstellen
  • direct inzage in het formaat en kosten van uw advertentie.
  • kostenbesparing
  • zelf downloaden of laten plaatsen van uw advertentie

MEER INFO?

Bel ons op +31 515 44 55 58 of maak een afspraak voor een bezoek bij u op locatie of bij ons op kantoor in Groningen. U krijgt dan een uitgebreide demo van het systeem.